اصالت یک ایرانی
شهر عشق
ادبی
اعراب به ما آموختند که به جای خوراک بگوییم غذا که خود به شاش شتر می گویند!

آموختند که به جای تن در شمارش خودمان بگوییم نفر که برای شمارش شتر استفاده می کنند!

آموختند که به واق واق سگ بگوییم پارس که نام اولیه ی سرزمینمان است!

آموختند به ما تا بگوییم شاهنامه آخرش خوش است چونکه در آخر شاهنامه ُایرانیان از اعراب شکست می خورند !

ای ایرانی ! وقت آن نرسیده که به فرهنگ ریشه ای خود باز گردیم؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت20:37---27 ارديبهشت 1391
اول اینکه تبریک میگم که انتخاب کردی حرف زدن در فضای مجازی رو و اینکه متنتو دوست دارم امیدوارم از قلم خودت بیشتر ببینم پاسخ:سلام سارا جون مرسی که به وبلاگم اومدی از لطفت خیلی ممنونم چشم عزیزم سعی می کنم ولی بهت قول نمی دم آخه من عاشق شعر و مطالب ادبی هستم ولی متاسفانه دست خوبی در نوشتن شعر ندارم ولی به خاطر تو گل نازم که شده چشم سعی خودمو می کنم.دوست دارم بووووووووووس.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 9:43 :: نويسنده : محبوبه

درباره وبلاگ

به سراغ من اگر می آیید / نرم و آهسته بیایید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر عشق و آدرس 76600.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 33941
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1